Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2695
Title: Удосконалення комплексу маркетингу підприємства (на матеріалах ТОВ «Фрірайд», м. Черкаси)
Authors: Григор, Олег Олександрович
Павлущенко, Едуард Віталійович
Keywords: Комплекс;Маркетинг;Підприємство;Удосконалення комплексу маркетингу
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі розглянуто поняття та сутність комплексу маркетингу, досліджено еволюційний розвиток комплексу маркетингу. Вивчено особливості розробки окремих елементів комплексу маркетингу. Досліджено методи розробки комплексу маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі, проведено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Фрірайд» і виявлено основні проблеми розвитку.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2695
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Павлущенко Е.В..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.