Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorСавонік, Дарія Олексіївна-
dc.date.accessioned2021-11-02T11:48:16Z-
dc.date.available2021-11-02T11:48:16Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2699-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було наведено сутність поняття конкурентоспроможності товару, досліджено теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємств, проведено систематичний аналіз сучасного рівня конкуренто-спроможності досліджуваного підприємства. Виявлено основні проблеми та надано пропозиції щодо напрямів забезпечення конкурентоспроможності підприємства з метою укріплення конкурентного становища на ринку. Розроблено та досліджено пропозиції, спрямовані на вдосконалення основних напрямків підвищення конкурентоспроможності даної продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectКонкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectПозиціонуванняuk_UA
dc.subjectМатриця БКГuk_UA
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємства (на матеріалах ПрАТ «Звенигородський сироробний комбінат», м. Звенигородка, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_ Савонік Д. О..pdf
  Restricted Access
1.26 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.