Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2734
Title: Конкурентне позиціонування підприємства на основі аналізу ресурсів знань (на матеріалах ТОВ «Смілянський електромеханічний завод», м. Сміла)
Authors: Вартанова, Олена Вікторівна
Комишний, Сергій Леонідович
Keywords: Конкуренція;Позиціонування;Аналіз ресурсів знань;Конкурентне позиціонування
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було визначено сутність та особливості конкурентного позиціонування підприємства. Визначено роль знань як основи конкурентного позиціонування підприємства. Визначено методичні підходи до формування конкурентного позиціонування підприємства. Надано економіко-організаційну характеристику ТОВ «Смілянський електромеханічний завод». Проаналізовано мікро- та макросередовища підприємства, проаналізовано конкурентні переваги ТОВ «Смілянський електромеханічний завод». Сформовано конкурентну стратегію підприємства на основі ресурсів знань, оцінено ефективність запропонованих заходів для ТОВ «Смілянський електромеханічний завод».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2734
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Комишний С.Л..pdf
  Restricted Access
1.54 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.