Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVardevanian, Vardan-
dc.date.accessioned2021-11-04T13:33:39Z-
dc.date.available2021-11-04T13:33:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2747-
dc.description.abstractThe article studies the peculiarities of the formation of the calendar of city events. Tourist attractiveness is the fulfillment of a tourist's expectations to receive a certain service / product of proper quality at a certain time. The city must continuously provide tourists with a wide range of such services. The only effective tool that allows to perform this task is a properly formed calendar of city events. On the example of the calendar of events in Chernivtsi, Lviv and Kamyanets-Podilsky, the principles of composing the list of planned events have been formulated. It has been concluded that for cities suffering from the actions of competitors, it is necessary to review their strategies for forming a calendar of events, to invent and quickly implement countermeasures. In addition, the pace of development of the tourism market in the pre-pandemic period was quite stable, in particular, the number of tourists increased, including in Ukraine. In the post-pandemic period, tourist routes will be resumed. The arsenal of advertising tools and techniques that cities will use to promote their events will be enriched with new tools. The competition will only intensify. Thus, for the cities of Ukraine, the issues of forming tourist attractions become especially relevant. Therefore, to ensure the growth of tourist attractiveness the cities should properly use such a tool as a calendar of city events.uk_UA
dc.description.abstractВ статті досліджуються особливості формування календаря міських подій. Міста України вже стали на шлях жорсткої конкуренції за туристичну привабливість. Слава та привабливість міста дають йому можливість не лише отримувати вигоду від витрат, понесених туристами в місті. Такі міста швидше модернізують інфраструктуру місцевого ринку та омолоджують середній вік пересічного громадянина. Туристична привабливість – це виконання очікувань туриста щодо отримання певної послуги/товару належної якості в певний час. Місто має постійно надавати туристам широкий спектр таких послуг. Єдиним ефективним інструментом, який дає змогу виконати це завдання, є правильно сформований календар міських подій. Вивчено основні параметри формування ефективного календаря подій у місті. Підкреслюється, що будь-яка подія відбувається в певному середовищі. Визначено, що основними маркерами такого середовища є потенціал міста, наявність відповідної туристичної інфраструктури, готовність місцевих еліт та мешканців інвестувати в розвиток туристичної інфраструктури, наявність якості та розробка нових маршрутів в інші міста, розуміння того, що особливості середовища подій дають можливість визначити критерії відбору подій та принципи їх розміщення в календарі подій. На прикладі календаря подій у Чернівцях, Львові та Кам’янці-Подільському сформульовано принципи складання переліку запланованих заходів. Зроблено висновок, що для міст, які страждають від дій конкурентів, потрібно переглянути їх стратегії формування календаря подій, винайти та швидко застосувати контрзаходи. Крім того, темпи розвитку туристичного ринку в допандемійний період були досить стабільними, зокрема зросла кількість туристів, у тому числі й в Україну. У постпандемійний період туристичні маршрути будуть відновлені. Арсенал рекламних засобів та прийомів, які міста використовуватимуть для просування своїх подій, буде збагачений новими інструментами. Конкуренція лише посилиться. Таким чином, для міст України питання формування туристичної привабливості стають особливо актуальними. Тому для забезпечення зростання туристичної привабливості містам варто належним чином використовувати такий інструмент, як календар міських подій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectcalendar of eventsuk_UA
dc.subjectevent marketinguk_UA
dc.subjecteventuk_UA
dc.subjectкалендар подійuk_UA
dc.subjectмаркетинг подійuk_UA
dc.subjectподіяuk_UA
dc.titleCalendar of city events as a marketing tool for promotion of territories in the pre-pandemic perioduk_UA
dc.title.alternativeКалендар подій міста як маркетинговий інструмент просування територій у допандемійний періодuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue61uk_UA
dc.citation.spage120uk_UA
dc.citation.epage128uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.61.2021.235437-
Appears in Collections:Випуск 61

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdfВардеванян1.02 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf134.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf272.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.