Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRomaniuk, Nadiia-
dc.contributor.authorРоманюк, Надія-
dc.date.accessioned2021-11-04T13:37:24Z-
dc.date.available2021-11-04T13:37:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2748-
dc.description.abstractThe article contains a procedure for conducting an empirical analysis of the regional educational network, which makes it possible to process, systematize and streamline a significant array of empirical economic information about its nodes: "Education", "Science and Innovation", "Power", "Business", "Stakeholders". An analysis of the nodes of the current regional educational network of the Chernivtsi region has shown a sufficiently high potential of educational, business, innovative, methodological, event-driven, stakeholder subsystems, which allows it to take leading positions in many respects. Many serious problems have been diagnosed, including educational migration, demographic situation, low innovation activity, leading to increased competition between business and education, between different levels of education, between regions and countries and require the transformation of the regional educational network with a focus on the needs of the territorial community, regional economy, society, on the creation of new types of educational institutions, the development of educational programs of a new generation, the development of alternative forms and formats of education, and most importantly – on the implementation of the concept of lifelong learning.uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є визначення окремих точок взаємодій регіональної освітньої мережі та іх маркетингової суті. Вузли в рамках РОМ формуються через взаємодію та партнерство шкіл, закладів професійно-технічної та вищої освіти, закладів неформальної освіти, сервісів для інформальної освіти, наукових установ, роботодавців та їх об’єднань, громадських організації, інноваційних компаній, місцевих органів державної влади і управління, адміністративних структур, які відповідають за державні пріоритети в частині підготовки фахівців. У статті сформовано процедуру проведення емпіричного аналізу регіональної освітньої мережі, яка дала змогу опрацювати, систематизувати й упорядкувати значний масив емпіричної економічної інформації стосовно її вузлів: «Освіта», «Наука та інновації», «Влада», «Бізнес», «Стейкхолдери». Аналіз вузлів діючої регіональної освітньої мережі Чернівецької області засвідчив досить високий потенціал освітньої, бізнесової, інноваційної, методичної, подієвої, стейкхолдерської підсистем, що дає їй можливість займати лідируючі місця за багатьма показниками. Діагностовано багато серйозних проблем, серед яких освітня міграція, демографічна ситуація, низька інноваційна активність, що ведуть до посиленої конкуренції між бізнесом та освітою, між різними рівнями освіти, між регіонами та країнами і вимагають трансформації регіональної освітньої мережі з орієнтацією на потреби територіальної громади, регіональної економіки, суспільства, на створення нових типів освітніх закладів, розробку освітніх програм нового покоління, розробку альтернативних форм і форматів навчання, а головне – на реалізацію концепції освіти протягом життя. Отже, у результаті аналізу вузлів регіональної освітньої мережі у статті визначено стратегічні напрями її трансформації: налагодження мережевої взаємодії між громадою, інноваційними підприємствами, стартапами, IT-бізнесом і підприємництвом регіону; партнерство та співпраця регіонального бізнесу, закладів професійно-технічної та вищої освіти в напрямі розробки й узгодження освітніх програм, розвиток інфраструктури неформального та інформального напряму культурного розвитку та самореалізації населення.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectnode "Education"uk_UA
dc.subjectnode "Science and Innovation"uk_UA
dc.subjectnode "Authority"uk_UA
dc.subjectnode "Stakeholders"uk_UA
dc.subjectnode "Business"uk_UA
dc.subjectвузол «Освіта»uk_UA
dc.subjectвузол «Наука та інновації»uk_UA
dc.subjectвузол «Влада»uk_UA
dc.subjectвузол «Стейкхолдери»uk_UA
dc.subjectвузол «Бізнес»uk_UA
dc.titleMarketing essence of interaction points in the regional educational networkuk_UA
dc.title.alternativeМаркетингова суть точок взаємодії в регіональній освітній мережіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue61uk_UA
dc.citation.spage129uk_UA
dc.citation.epage134uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.61.2021.236841-
Appears in Collections:Випуск 61

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdfРоманюк659.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf134.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf272.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.