Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2749
Title: Маркетингова товарна політика на підприємстві (на матеріалах СТОВ "АГРОФІРМА КОРСУНЬ", м. Корсунь-Шевченківський, Черкаська область)
Authors: Коломицева, Олена Віталіївна
Булатова, Анастасія Олександрівна
Keywords: Товарна політика;Підприємство;Маркетинг;Товар
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано організаційно-економічну характеристику СТОВ «Агрофірма Корсунь». Досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності СТОВ «Агрофірма Корсунь» також розроблено напрями удосконалення маркетингової політики СТОВ «Агрофірма Корсунь». Визначити сутність товарної політики підприємства як системи розробки та управління товарним асортиментом, досліджено методику аналізу формування і реалізації товарної політики підприємства. Обґрунтовано стратегічні напрями реалізації товарної політики підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2749
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Булатова А.О. нова.pdf
  Restricted Access
866.48 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.