Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2769
Title: Удосконалення комунікативної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Лубенський молочний завод», м. Лубни, Полтавська область)
Authors: Григор, Олег Олександрович
Синенко, Олександр Станіславович
Keywords: Комунікативна політика;Підприємство;Комунікація
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра розкрито сутності основних понять теорії комунікативної політики підприємства і особливостей її розробки, реалізації в торгово-посередницьких підприємствах. Досліджено основні характеристики і особливості ринку, на якому функціонує компанія, вивчено внутрішні і зовнішні середовища підприємства, проаналізовано існуючі в компанії комунікативної політики. Виявлено проблеми, пов'язаних з удосконаленням комунікативної політики підприємства, вироблено рекомендацій щодо вдосконалення комунікативної політики підприємства. Оцінено ефективності пропонованих рекомендацій щодо вдосконалення комунікативної політики, зроблено висновки з проведеного дослідження.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2769
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Синенко О.С..pdf
  Restricted Access
965.3 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.