Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2769
Назва: Удосконалення комунікативної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Лубенський молочний завод», м. Лубни, Полтавська область)
Автори: Григор, Олег Олександрович
Синенко, Олександр Станіславович
Ключові слова: Комунікативна політика;Підприємство;Комунікація
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розкрито сутності основних понять теорії комунікативної політики підприємства і особливостей її розробки, реалізації в торгово-посередницьких підприємствах. Досліджено основні характеристики і особливості ринку, на якому функціонує компанія, вивчено внутрішні і зовнішні середовища підприємства, проаналізовано існуючі в компанії комунікативної політики. Виявлено проблеми, пов'язаних з удосконаленням комунікативної політики підприємства, вироблено рекомендацій щодо вдосконалення комунікативної політики підприємства. Оцінено ефективності пропонованих рекомендацій щодо вдосконалення комунікативної політики, зроблено висновки з проведеного дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2769
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Синенко О.С..pdf
  Restricted Access
965.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.