Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorПугач, Інна Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-11-15T13:57:34Z-
dc.date.available2021-11-15T13:57:34Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2793-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було обґрунтовано концепцію маркетингового управління підприємством, досліджено етапи розробки маркетингової стратегії на підприємстві. Досліджено досвід використання маркетингу у розвинених країнах світу та можливість застосування його в Україні, проаналізовано організаційно-економічну характеристику ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат», розроблено напрями удосконалення маркетингової політики ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУправлінняuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.titleУправління маркетингом на підприємстві (на матеріалах ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат», м. Золотоноша, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Пугач І.В..pdf
  Restricted Access
1.11 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.