Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2793
Назва: Управління маркетингом на підприємстві (на матеріалах ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат», м. Золотоноша, Черкаська область)
Автори: Григор, Олег Олександрович
Пугач, Інна Вікторівна
Ключові слова: Управління;Маркетинг;Підприємство
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було обґрунтовано концепцію маркетингового управління підприємством, досліджено етапи розробки маркетингової стратегії на підприємстві. Досліджено досвід використання маркетингу у розвинених країнах світу та можливість застосування його в Україні, проаналізовано організаційно-економічну характеристику ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат», розроблено напрями удосконалення маркетингової політики ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2793
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Пугач І.В..pdf
  Restricted Access
1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.