Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2793
Title: Управління маркетингом на підприємстві (на матеріалах ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат», м. Золотоноша, Черкаська область)
Authors: Григор, Олег Олександрович
Пугач, Інна Вікторівна
Keywords: Управління;Маркетинг;Підприємство
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі було обґрунтовано концепцію маркетингового управління підприємством, досліджено етапи розробки маркетингової стратегії на підприємстві. Досліджено досвід використання маркетингу у розвинених країнах світу та можливість застосування його в Україні, проаналізовано організаційно-економічну характеристику ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Досліджено зовнішнє середовище маркетингової діяльності ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат», розроблено напрями удосконалення маркетингової політики ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2793
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Пугач І.В..pdf
  Restricted Access
1.11 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.