Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПряха, Роман Ігорович-
dc.contributor.authorОксамитна, Любов Павлівна-
dc.date.accessioned2021-11-25T12:51:25Z-
dc.date.available2021-11-25T12:51:25Z-
dc.date.issued2021-03-26-
dc.identifier.isbn978-966-992-446-9-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2863-
dc.description.abstractМетою роботи є дослідження сутності CRM-систем, основних їх переваг та недоліків, шляхів використання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнноваційний розвиток сучасної науки: нові підходи та актуальні дослідження : матеріали науково-практичної конференції, Запоріжжя, 26-27 березня 2021 р.uk_UA
dc.subjectCustomer Relationship Managementuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectзадачіuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectфункції системuk_UA
dc.subjectвпровадженняuk_UA
dc.titleДослідження особливостей функціонування сучасних Customer Relationship Managementuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage192uk_UA
dc.citation.epage195uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФІТІС)
Наукові роботи студентів та аспірантів (ФІТІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали науково-практичної конференції_Запоріжжя_2021.pdf4.1 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.