Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2863
Назва: Дослідження особливостей функціонування сучасних Customer Relationship Management
Автори: Пряха, Роман Ігорович
Оксамитна, Любов Павлівна
Ключові слова: Customer Relationship Management;дослідження;задачі;програмне забезпечення;функції систем;впровадження
Дата публікації: 26-бер-2021
Видавництво: Інноваційний розвиток сучасної науки: нові підходи та актуальні дослідження : матеріали науково-практичної конференції, Запоріжжя, 26-27 березня 2021 р.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є дослідження сутності CRM-систем, основних їх переваг та недоліків, шляхів використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2863
ISBN: 978-966-992-446-9
Початкова сторінка: 192
Кінцева сторінка: 195
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФІТІС)
Наукові роботи студентів та аспірантів (ФІТІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали науково-практичної конференції_Запоріжжя_2021.pdf4.1 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.