Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2864
Назва: Інструментарій сучасної CRM-концепції
Автори: Пряха, Роман Ігорович
Оксамитна, Любов Павлівна
Ключові слова: об'єкт дослідження;CRM-концепція;управління відносинами з клієнтами;програмні рішення
Дата публікації: 23-кві-2021
Видавництво: Міжнародні наукові дослідження: інтеграція науки та практики як механізм ефективного розвитку : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 23–24 квітня 2021 р.
Короткий огляд (реферат): Ця робота спрямована на дослідження особливостей та використання CRM-концепції. Метою роботи є дослідження сутності та інструментарію CRM-концепції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2864
Початкова сторінка: 114
Кінцева сторінка: 117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФІТІС)
Наукові роботи студентів та аспірантів (ФІТІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної_Київ_2021.pdf2.39 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.