Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПідгорний, Микола Володимирович-
dc.contributor.authorРоздобудько, Євген Олександрович-
dc.contributor.authorКузьменко, Сніжана Олегівна-
dc.date.accessioned2021-11-26T10:58:49Z-
dc.date.available2021-11-26T10:58:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2079-0066-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2878-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто методику оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ, виготовлено схему управління форсунками та проведено потрібну кількість експериментів. Розв’язано наступні задачі: аналіз існуючих методів оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ; розробка методики експерименту проведення дослідження; аналіз результатів експериментального дослідження; оцінка економічної ефективності експериментальних досліджень параметрів роботи двигуна. Виконано порівняльну характеристику у вигляді таблиць та графіків, щодо використання новітньої технології впорскування форсунок та стандартного режиму впорскування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник НТУ "ХПІ"uk_UA
dc.subjectпараметри роботи двигунаuk_UA
dc.subjectпорівняльна характеристикаuk_UA
dc.subjectсхема управління форсункамиuk_UA
dc.subjectтягово-швидкісна характеристикаuk_UA
dc.subjectметодика експериментуuk_UA
dc.titleОптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсункамиuk_UA
dc.title.alternativeOptimize Pull–speed performance of internal combustion engines with advanced technology management nozzlesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue9(1119)uk_UA
dc.citation.spage145uk_UA
dc.citation.epage147uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2015_9_Pidhornyi_Optymizatsiia.pdf595.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.