Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2878
Назва: | Оптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсунками |
Інші назви: | Optimize Pull–speed performance of internal combustion engines with advanced technology management nozzles |
Автори: | Підгорний, Микола Володимирович Роздобудько, Євген Олександрович Кузьменко, Сніжана Олегівна |
Ключові слова: | параметри роботи двигуна;порівняльна характеристика;схема управління форсунками;тягово-швидкісна характеристика;методика експерименту |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник НТУ "ХПІ" |
Короткий огляд (реферат): | В роботі розглянуто методику оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ, виготовлено схему управління форсунками та проведено потрібну кількість експериментів. Розв’язано наступні задачі: аналіз існуючих методів оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ; розробка методики експерименту проведення дослідження; аналіз результатів експериментального дослідження; оцінка економічної ефективності експериментальних досліджень параметрів роботи двигуна. Виконано порівняльну характеристику у вигляді таблиць та графіків, щодо використання новітньої технології впорскування форсунок та стандартного режиму впорскування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2878 |
ISSN: | 2079-0066 |
Випуск: | 9(1119) |
Початкова сторінка: | 145 |
Кінцева сторінка: | 147 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vestnik_HPI_2015_9_Pidhornyi_Optymizatsiia.pdf | 595.52 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.