Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2878
Назва: Оптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсунками
Інші назви: Optimize Pull–speed performance of internal combustion engines with advanced technology management nozzles
Автори: Підгорний, Микола Володимирович
Роздобудько, Євген Олександрович
Кузьменко, Сніжана Олегівна
Ключові слова: параметри роботи двигуна;порівняльна характеристика;схема управління форсунками;тягово-швидкісна характеристика;методика експерименту
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник НТУ "ХПІ"
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто методику оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ, виготовлено схему управління форсунками та проведено потрібну кількість експериментів. Розв’язано наступні задачі: аналіз існуючих методів оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ; розробка методики експерименту проведення дослідження; аналіз результатів експериментального дослідження; оцінка економічної ефективності експериментальних досліджень параметрів роботи двигуна. Виконано порівняльну характеристику у вигляді таблиць та графіків, щодо використання новітньої технології впорскування форсунок та стандартного режиму впорскування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2878
ISSN: 2079-0066
Випуск: 9(1119)
Початкова сторінка: 145
Кінцева сторінка: 147
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2015_9_Pidhornyi_Optymizatsiia.pdf595.52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.