Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Світлана Станіславівна-
dc.date.accessioned2019-04-30T17:17:01Z-
dc.date.available2019-04-30T17:17:01Z-
dc.date.issued2018-06-07-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/295-
dc.description.abstractВ сучасних умовах господарювання без урахування впливу конкурентного середовища неможливо досягти успіху, адже туристичний сегмент ринку, як і будь-який інший вид економічної діяльності, має свої особливості, є чутливим до коливань у споживчому середовищі, реагує на зовнішні впливи та внутрішні фактори. У зв’язку з цим постає завдання створювати та розвивати конкурентоспроможні послуги, запроваджувати інноваційні методи, технології, використовувати новітні засоби для ведення туристичного бізнесу. Таким чином інновації є невід’ємним атрибутом успішного бізнесу, фактором впливу на попит споживача, його поточні, середньострокові й стратегічні плани існування та розвитку. Метою даного дослідження є дослідження існуючих теорій щодо визначення сутності категорії «інновація» й на основі проведеної роботи наведення власного визначення інновації в туризмі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУправління інноваційним розвитком на макро-, мезо-, та мікрорівнях : матеріали IV науково-практичної конференції, Одеський національний політехнічний університет, Одеса, 7-8 червня 2018 р.uk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleСутнісна характеристика інновацій в туризміuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage177uk_UA
dc.citation.epage179uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.