Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/295
Назва: Сутнісна характеристика інновацій в туризмі
Автори: Бєляєва, Світлана Станіславівна
Ключові слова: інновації;туризм
Дата публікації: 7-чер-2018
Видавництво: Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо-, та мікрорівнях : матеріали IV науково-практичної конференції, Одеський національний політехнічний університет, Одеса, 7-8 червня 2018 р.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах господарювання без урахування впливу конкурентного середовища неможливо досягти успіху, адже туристичний сегмент ринку, як і будь-який інший вид економічної діяльності, має свої особливості, є чутливим до коливань у споживчому середовищі, реагує на зовнішні впливи та внутрішні фактори. У зв’язку з цим постає завдання створювати та розвивати конкурентоспроможні послуги, запроваджувати інноваційні методи, технології, використовувати новітні засоби для ведення туристичного бізнесу. Таким чином інновації є невід’ємним атрибутом успішного бізнесу, фактором впливу на попит споживача, його поточні, середньострокові й стратегічні плани існування та розвитку. Метою даного дослідження є дослідження існуючих теорій щодо визначення сутності категорії «інновація» й на основі проведеної роботи наведення власного визначення інновації в туризмі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/295
Початкова сторінка: 177
Кінцева сторінка: 179
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.