Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3120
Title: Сучасні форми організації і процес анімаційного обслуговування на підприємствах готельного господарства
Other Titles: Modern forms of organization and process of animation service at hotel enterprises
Authors: Терещук, Наталія Василівна
Тимчук, Світлана Володимирівна
Keywords: якість;анімація;індустрія гостинності;аніматор;готель;обслуговування;quality;animation;hospitality industry;animator;hotel;service
Issue Date: 2021
Publisher: Інновації та технології в сфері послуг і харчування
Abstract: У статті розглянуто процес вдосконалення якості послуги на підприємствах гостинності за допомогою анімаційної діяльності. Анімацію розглянуто як цілу галузь в готельному обслуговуванні, складова частина всього сервісу, якісного сервісу готелю. В роботі також окреслені напрямки удосконалення обслуговування в готельних підприємствах шляхом впровадження в їхню діяльність анімаційних послуг. Основною метою даної статті є аналіз чинників, що мають вплив на розвиток анімаційного обслуговування, розкрити головні функції та напрямки анімаційного обслуговування та знайти можливі нововведення у практику готельної індустрії анімаційних програм, застосовуючи досвід провідних готельних підприємств та зарубіжних країн. Проблема забезпечення якості продукції наразі є дуже актуальною, оскільки від того, як прогресивно іде її реалізація, залежить багато в розвитку певної галузі. Проте, говорячи про головні показники якості, а також можливі проблеми, що можуть виникати з випуском якісної послуги, то вони є індивідуальними для закладів готельно-ресторанного бізнесу та індустрії гостинності в цілому. Зараз в усьому світі став активно використовуватися зовсім новий напрямок ‒ анімація: вона займає важливу нішу в розвитку туризму загалом та є досить актуальною для ефективного функціонування підприємств гостинності. Організація анімації є основною частиною діяльності готельного підприємства, що виражає його високий ступінь професіоналізму. Розглядаючи анімаційне обслуговування в готелях, можна зробити висновок про те, що в сучасному світі в умовах жорсткої конкуренції на ринку туристичних послуг неможливо уявити готельний комплекс без організації в ньому анімаційної діяльності. Для того, щоб гості закладу готельно-ресторанного бізнесу різних національностей, різного віку, статків і можливостей (фізичних, інтелектуальних і т. д.) залишалися задоволені, програми анімації повинні вдосконалюватися і змінюватися протягом усього сезону за змістом, інтенсивністю, часом проведення і за іншими параметрами для повторного повернення відвідувачів до закладу гостинності.
The article considers the process of improving the quality of service in hospitality enterprises through animation activities. Animation is considered as a whole industry in hotel service, an integral part of the whole service and quality hotel service. The paper also outlines areas for improving service in hotel enterprises through the introduction of animation services to their activities. The main purpose of this article is to analyze the factors influencing the development of animation services, to reveal the main functions and directions of animation services and to find possible innovations in the hotel industry animation programs, using the experience of leading hotel companies and foreign countries. The problem of product quality assurance is very important now, because much in the development of a particular industry depends on how progressive its implementation is. However, speaking about the main indicators of quality, as well as possible problems that may arise with the release of quality services, they are individual for the hotel and restaurant business and the hospitality industry in general. Now a whole new direction has been actively used all over the world - animation, it occupies an important niche in the development of tourism in general, and is quite relevant for the effective functioning of hospitality enterprises. The organization of animation is the main part of the hotel business, which expresses its high degree of professionalism. Considering the animation service in hotels, we can conclude that in today's world in conditions of fierce competition in the market of tourist services it is impossible to imagine a hotel complex without the organization of animation activities. In order for the guests of the hotel and restaurant business of different nationalities, different ages, wealth and opportunities (physical, intellectual, etc.) to remain satisfied, animation programs must be improved and changed throughout the season in content, intensity, time and other parameters for the return of visitors to the hotel.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3120
ISSN: 2708-4949 (print)
2709-9776 (online)
DOI: 10.24025/2708-4949.1-2(3-4).2021.241948
Issue: 1-2(3-4)
First Page: 84
End Page: 92
Appears in Collections:№1-2(3-4)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdfТерещук270.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf75.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf138.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.