Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3204
Назва: Навчання програмуванню студентів ІТ-галузі
Автори: Карапетян, Анаіт Радіківна
Ключові слова: мова програмування;навчання програмуванню;початкова мова програмування;programming language;training programming;initial programming language
Дата публікації: 21-тра-2020
Видавництво: Інформаційні технології в освіті, науці і техніці (ІТОНТ-2020) : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 21-23 травня 2020 р.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються проблеми навчання програмуванню майбутніх бакалаврів з інформаційних технологій. Мета роботи – виявити і визначити вимоги до мов для навчання програмуванню, на основі виявлених вимог провести аналіз популярних мов програмування і запропонувати мови і методологію для навчання програмуванню. Для цього були визначені і сформульовані вимоги до мов для навчання програмуванню. Базовими вимогами до мови є проста структура, мінімальний набір конструкцій, приналежність до світу вільно поширюваного програмного забезпечення, наявність інтегрованого середовища розробки програм та перспективи розвитку. Для вибору мов був проведений аналіз затребуваності мов програмування і виділені найбільш затребувані мови. Проведено аналіз виділених мов програмування на відповідність вимогам, що пред'являються до мови навчання.
The problem of computer programming training for Bachelor’s degree holders is investigated. The goal of the work is to identify and determine the requirements for programming languages, to analyze popular programming languages on the basis of the identified requirements and to offer languages and methodology for programming training. For this purpose the requirements for programming training languages were defined and formulated. The basic requirements for the language are simple structure, the minimal set of constructs, membership in the world of freely distributed software, the availability of an integrated development framework and development prospects. To select languages, the analysis of the demand for programming languages was performed and the most popular languages were singled out. The analysis of the selected programming languages for compliance with the requirements for the training language was carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3204
Початкова сторінка: 190
Кінцева сторінка: 191
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФІТІС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_тез_ІТОНТ-2020_21_05_20.pdf7 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.