Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3230
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Онопрієнко, Олександр Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T08:41:29Z | - |
dc.date.available | 2021-12-14T08:41:29Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-353-096-3 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3230 | - |
dc.description.abstract | Методика розвитку відповідної рухової якості повинна передбачати точні вказівки щодо виконання у певній послідовності системи основних операцій, які сприяють позитивному вирішенню поставленої задачі. В основу методики розвитку рухових якостей покладено можливість та здатність організму до накопичувальної адаптації, в процесі якої під впливом дій, що регулярно повторюються, відбувається точне пристосування до характеру та сили дій, підвищуються функціональні можливості організму у цьому конкретному напрямі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЧНУ імені Б. Хмельницького | uk_UA |
dc.subject | рухові якості | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Теорія і методика розвитку рухових якостей школярів: навчально-методичний посібник | uk_UA |
dc.type | Handbook | uk_UA |
dc.citation.pages | 92 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання (ФХТСО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Онопрієнко О.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.