Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнопрієнко, Олександр Васильович-
dc.date.accessioned2021-12-14T08:41:29Z-
dc.date.available2021-12-14T08:41:29Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.isbn978-966-353-096-3-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3230-
dc.description.abstractМетодика розвитку відповідної рухової якості повинна передбачати точні вказівки щодо виконання у певній послідовності системи основних операцій, які сприяють позитивному вирішенню поставленої задачі. В основу методики розвитку рухових якостей покладено можливість та здатність організму до накопичувальної адаптації, в процесі якої під впливом дій, що регулярно повторюються, відбувається точне пристосування до характеру та сили дій, підвищуються функціональні можливості організму у цьому конкретному напрямі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧНУ імені Б. Хмельницькогоuk_UA
dc.subjectрухові якостіuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleТеорія і методика розвитку рухових якостей школярів: навчально-методичний посібникuk_UA
dc.typeHandbookuk_UA
dc.citation.pages92uk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онопрієнко О.pdf1.19 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.