Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3230
Назва: Теорія і методика розвитку рухових якостей школярів: навчально-методичний посібник
Автори: Онопрієнко, Олександр Васильович
Ключові слова: рухові якості;школярі;студенти
Дата публікації: 2008
Видавництво: ЧНУ імені Б. Хмельницького
Короткий огляд (реферат): Методика розвитку відповідної рухової якості повинна передбачати точні вказівки щодо виконання у певній послідовності системи основних операцій, які сприяють позитивному вирішенню поставленої задачі. В основу методики розвитку рухових якостей покладено можливість та здатність організму до накопичувальної адаптації, в процесі якої під впливом дій, що регулярно повторюються, відбувається точне пристосування до характеру та сили дій, підвищуються функціональні можливості організму у цьому конкретному напрямі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3230
ISBN: 978-966-353-096-3
Кількість сторінок: 92
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онопрієнко О.pdf1.19 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.