Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3230
Назва: | Теорія і методика розвитку рухових якостей школярів: навчально-методичний посібник |
Автори: | Онопрієнко, Олександр Васильович |
Ключові слова: | рухові якості;школярі;студенти |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | ЧНУ імені Б. Хмельницького |
Короткий огляд (реферат): | Методика розвитку відповідної рухової якості повинна передбачати точні вказівки щодо виконання у певній послідовності системи основних операцій, які сприяють позитивному вирішенню поставленої задачі. В основу методики розвитку рухових якостей покладено можливість та здатність організму до накопичувальної адаптації, в процесі якої під впливом дій, що регулярно повторюються, відбувається точне пристосування до характеру та сили дій, підвищуються функціональні можливості організму у цьому конкретному напрямі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3230 |
ISBN: | 978-966-353-096-3 |
Кількість сторінок: | 92 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання (ФХТСО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Онопрієнко О.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.