Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3442
Title: Дослідження ринку споживачів у процесі маркетингової діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "Альянс Клімат", м. Черкаси)
Authors: Васильченко , Лідія Сергіївна
Годза, Владислав Юрійович
Keywords: маркетингові дослідження;ринок;споживачі;маркетингова діяльність підприємства;реклама;стимулювання збуту
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано сутність та структуру сучасних технологій маркетингових досліджень споживчого ринку; визначено зміст процесу маркетингових досліджень; проведено класифікацію етапів еволюції сучасних технологій маркетингових досліджень за якісними критеріями та встановлено ступінь розвитку і можливість застосування даних технологій на вітчизняному ринку; виявлено основні напрямки і тенденції розвитку сучасних технологій маркетингових досліджень споживчого ринку; розроблено методику прийняття рішення про вихід на споживчий ринок виходячи з оцінок можливостей фірми і привабливості ринку.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3442
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Годза В..pdf
  Restricted Access
1.8 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.