Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3525
Title: Активна пізнавальна діяльність як передумова професійного становлення особистості
Other Titles: Active cognition as the premise for professional formation of personality
Authors: Ключка, Світлана Іванівна
Старовойтенко, Наталія Василівна
Keywords: потреби людини;види діяльності;інтерактивні технології навчання;зміст освіти;методи та форми навчально-пізнавальної діяльності;педагог та студент;освітній процес;самостійна робота
Issue Date: 2020
Publisher: Modern engineering and innovative technologies
Abstract: Як категорія, діяльність вивчається різними науками, проте єдиного, чіткого визначення немає: представники різних напрямів тлумачать сутність цієї категорії по-різному. Залежно від багатоманітності потреб людини і суспільства існують конкретні види діяльності (духовна і матеріальна, виробнича, трудова і нетрудова тощо), кожний з яких включає елементи практичної і теоретичної діяльності. Найбільш прийнятним, на нашу думку, є визначення людської діяльності як специфічної людської форми активного ставлення до оточуючого світу на основі освоєння і розвитку наявних форм культури. Тому, в своїй роботі ми акцентували саме на інтерактивних технологіях навчання, що передбачають постановку мети, спрямованої на засвоєння відповідного змісту освіти, виокремлення необхідних методів та форм навчально-пізнавальної діяльності, взаємодії педагога та студентів. Серед засобів навчання наголос робили на використанні під час освітнього процесу технічних й медіа засобів. В свою чергу діяльність студентів передбачала активну, самостійну роботу, що сприяло формуванню їх професійної обізнаності.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3525
ISSN: 2567-5273
DOI: 10.30890/2567-5273.2020-12-04-030
Issue: 12-4
First Page: 16
End Page: 24
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (БФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
65-88-PB_№12_June_20_Part_4.pdf2.79 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.