Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3526
Назва: | Теоретико-методологічні аспекти формування професійної компетентності студентів-екологів |
Інші назви: | Theoretical and methodological aspects of formation of professional competence of students-ecologists |
Автори: | Ключка, Світлана Іванівна Старовойтенко, Наталія Василівна |
Ключові слова: | професійна компетентність;екологічно компетентна особистість;когнітивний компонент;захист навколишнього середовища;professional competence;cognitive component;ecologically competent personality;environment protection |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Danish scientific journal |
Короткий огляд (реферат): | В статті представлено теоретико-методологічні основи формування професійної компетентності студентів-екологів. Запропоновано результати дослідження на виявлення когнітивного компоненту екологічно компетентної особистості. Також, продіагностовано практичні вміння майбутніх фахівців розв’язувати екологічні проблеми в своїй професійній діяльності, здатність до розробки та впровадження екологічних проектів інженерного захисту навколишнього середовища. The article presents theoretical and methodological bases of formation of professional competence of students-ecologists. The results of the research for revealing the cognitive component of an ecologically competent person are proposed. Also, the practical skills of future specialists of solving environmental problems in their professional activities and the ability to develop and implement environmental engineering environmental protection projects are diagnosed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3526 |
ISSN: | 3375-2389 |
Том: | 2 |
Випуск: | 13 |
Початкова сторінка: | 27 |
Кінцева сторінка: | 32 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (БФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DSJ_13_2.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.