Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3611
Title: Медіапланування в системі маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ПрАТ «Черкаський хлібокомбінат», м. Черкаси)
Authors: Боковня , Анжеліка Олегівна
Алексєєва, Дар'я Олександрівна
Keywords: Маркетингові комунікації;Підприємство;Медіапланування;Маркетинг
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було узагальнено теоретичні підходи до поняття «комунікація» та «маркетингові комунікації». Узагальнено класифікацію маркетингових комунікацій підприємства, сформовано види маркетингових комунікацій підприємства, визначено можливості, які створює маркетингова орієнтація підприємства. Проаналізовано та охарактеризовано діяльність підприємства, проведено аналіз та оцінку діяльності підприємства. Описано маркетингові комунікації підприємства, розроблено стратегічні напрями розвитку підприємства. Надано пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3611
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Алексєєва А.О..pdf
  Restricted Access
678.29 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.