Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorДемчук, Діана Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-02-01T09:54:09Z-
dc.date.available2022-02-01T09:54:09Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3627-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розкрито сутність та значення стратегічної та тактичної маркетингової діяльності компанії. Визначено форми проникнення компанії на зовнішні ринки, вивчено види маркетингових стратегій виходу компанії на зовнішні ринки. Проаналізовано та охарактеризовано діяльність компанії, проведено аналіз та надано оцінку маркетингової діяльності компанії. Описано маркетингову стратегію та тактику компанії, вивчено стратегічні напрямки розвитку компанії. Надано пропозиції щодо вдосконалення діяльності компанії при виході на зовнішні ринки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectРинокuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегічна і тактична діяльність щодо виходу підприємства на зовнішні ринки (ПрАТ "Миронівська птахофабрика", м. Канів, Черкаська область)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Демчук Д.В..pdf
  Restricted Access
961.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.