Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3627
Title: Маркетингова стратегічна і тактична діяльність щодо виходу підприємства на зовнішні ринки (ПрАТ "Миронівська птахофабрика", м. Канів, Черкаська область)
Authors: Боковня, Анжеліка Олегівна
Демчук, Діана Вікторівна
Keywords: Маркетингова стратегія;Ринок;Маркетинг;Підприємство
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розкрито сутність та значення стратегічної та тактичної маркетингової діяльності компанії. Визначено форми проникнення компанії на зовнішні ринки, вивчено види маркетингових стратегій виходу компанії на зовнішні ринки. Проаналізовано та охарактеризовано діяльність компанії, проведено аналіз та надано оцінку маркетингової діяльності компанії. Описано маркетингову стратегію та тактику компанії, вивчено стратегічні напрямки розвитку компанії. Надано пропозиції щодо вдосконалення діяльності компанії при виході на зовнішні ринки.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3627
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Демчук Д.В..pdf
  Restricted Access
961.34 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.