Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3627
Назва: Маркетингова стратегічна і тактична діяльність щодо виходу підприємства на зовнішні ринки (ПрАТ "Миронівська птахофабрика", м. Канів, Черкаська область)
Автори: Боковня, Анжеліка Олегівна
Демчук, Діана Вікторівна
Ключові слова: Маркетингова стратегія;Ринок;Маркетинг;Підприємство
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розкрито сутність та значення стратегічної та тактичної маркетингової діяльності компанії. Визначено форми проникнення компанії на зовнішні ринки, вивчено види маркетингових стратегій виходу компанії на зовнішні ринки. Проаналізовано та охарактеризовано діяльність компанії, проведено аналіз та надано оцінку маркетингової діяльності компанії. Описано маркетингову стратегію та тактику компанії, вивчено стратегічні напрямки розвитку компанії. Надано пропозиції щодо вдосконалення діяльності компанії при виході на зовнішні ринки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3627
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Демчук Д.В..pdf
  Restricted Access
961.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.