Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3646
Назва: Посилення конкурентних переваг компанії крізь призму соціально відповідальної поведінки
Інші назви: Strengthening the competitive advantages of the company through the prism of socially responsible behavior
Автори: Березюк-Рибак, Ірина Романівна
Ротте, Сергій Вікторович
Ключові слова: конкуренція;конкурентна боротьба;репутація компанії;соціальна відповідальність бізнесу;рейтинг репутації компанії;competition;company reputation;business social responsibility;company reputation rating
Дата публікації: 2021
Видавництво: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено роль та значення соціальної відповідальності бізнесу як дієвого інструменту формування конкурентних переваг компанії в сучасних умовах. Зазначено, що використання компаніями інструментів корпоративної соціальної відповідальності здатне забезпечити стійкі конкурентні переваги у довгостроковій перспективі. Cоціально відповідальна поведінка бізнесу може суттєво впливати на рівень репутації компанії, іміджу, бренду, що відображається на обсягах продажів. За допомогою системи показників, які включає методика RepTrak, можна визначити вплив соціальної відповідальності бізнесу на формування репутації компанії. Доведено, що соціальну відповідальність як ставлення компанії до якості власного продукту, споживачів, співробітників, стейкхолдерів, оточуючого середовища необхідно розглядати як суттєву конкурентну перевагу у веденні бізнесу. Виявлено, що, за даними рейтингу Global RepTrak100, конкуренті переваги The Lego Group полягають у значній лояльності споживачів, а її соціально відповідальна стратегія пов’язана із реалізацією низки соціальних та екологічних ініціатив.
The role and importance of corporate social responsibility as a tool for forming the company's competitive advantages in modern conditions are researched in the article. Competition as a basic principle of a market economy forces companies to consider the problem of strengthening the competitive positions differently. The role of corporate social responsibility in strengthening the competitive advantage of companies is growing, and the relationship between trust and social activity of business in the face of intensifying international competition is becoming more and more visible. Hypercompetition is a specific feature of the new behavioral paradigm of modern companies in the world, which is caused by the transition from competition to its new aggressive state. Continuous creation of new competitive advantages is the only way for companies to survive in such conditions. Sustainable competitive advantage in the long run can provide companies with tools of corporate social responsibility. Socially responsible business behavior can significantly affect the company's reputation, image, brand and is reflected in sales. RepTrak methodology from the international consulting company The RepTrak Company includes a system of indicators that can determine the impact of corporate social responsibility on the formation of the company's reputation. The Global RepTrak100 ranking makes it possible to determine which companies have the highest level of corporate reputation and which factors have the greatest influence on it. The RepTrak Pulse Confidence Index is the average ratio of consumers to a company's reputation on a scale from 0 to 100. Social responsibility is the company's attitude to product quality, consumers, employees, stakeholders, the environment, so it is a significant competitive advantage in business. The Lego Group's competitive advantage is its high level of customer loyalty, and its socially responsible strategy is to launch social and environmental initiatives according to the Global RepTrak100 rating. The Lego Group is an example of a global leader in honesty, ethics, openness and cleanliness of business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3646
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.63.2021.248539
Випуск: 63
Початкова сторінка: 75
Кінцева сторінка: 81
Розташовується у зібраннях:Випуск 63

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-2_титул_Вип._63.pdf481.1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
3-4_ЗМІСТ.pdf330.34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
75-81_Березюк-Рибак_Ротте.pdf338.35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.