Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсадченко, Ігор Олегович-
dc.date.accessioned2022-02-02T09:52:21Z-
dc.date.available2022-02-02T09:52:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3648-
dc.description.abstractСтаттю присвячено оцінці прогресу людства на шляху до «зеленого» енергетичного переходу. На світовому рівні собівартість енергії з відновлювальних джерел досягає рівня новозбудованих теплоелектростанцій. Побудована модель багатофакторної регресії показує, що зростання частки відновлювальних джерел, зниження викидів та скорочення імпорту палива тісно пов’язані зі збільшенням віддачі від використання енергії до валового внутрішнього продукту. Дослідження зв’язку між зростанням ВВП та викидами парникових газів в Європі та світі демонструє, що, якщо на рівні розвинених країн залежність між викидами та економічним благополуччям успішно подолана, то на загальносвітовому рівні низьковуглецеве економічне зростання ще не досягнуте. Враховуючи фіскальні стимули, нові електромобілі вже зараз є економічно доцільними в розвинених країнах і очікується, що з 2023 р. вони будуть становити рівну конкуренцію автомобілям з двигуном внутрішнього згоряння без заходів стимулювання. Україна наразі відстає від загальносвітового рівня за рівнем впровадження відновлювальної енергетики, енергоємності та електромобілів.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the assessment of the progress of mankind on the way to a "green" energy transition. Globally, the cost of energy from renewable sources reaches the level of newly built thermal power plants. The built-in multifactor regression model shows that increasing the share of renewables, reducing emissions and reducing fuel imports are closely related to increasing the return on energy to gross domestic product. A study of the link between GDP growth and greenhouse gas emissions in Europe and the world shows that while the relationship between emissions and economic well-being has been successfully overcome in developed countries, global low-carbon economic growth has not yet been achieved. Taking into account fiscal incentives, new electric cars are already economically feasible in developed countries and it is expected that from 2023 they will be in equal competition with cars with internal combustion engines without incentives. Ukraine currently lags behind the global level in the level of implementation of renewable energy, energy intensity and electric vehicles.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectенергетичний перехідuk_UA
dc.subjectвідновлювальні джерела енергіїuk_UA
dc.subjectелектромобіліuk_UA
dc.subjectенергетична ефективністьuk_UA
dc.subjectдекарбонізаціяuk_UA
dc.subjectекономічна доцільністьuk_UA
dc.subjectenergy transitionuk_UA
dc.subjectrenewable sourcesuk_UA
dc.subjectelectric carsuk_UA
dc.subjectenergy efficiencyuk_UA
dc.subjectdecarbonizationuk_UA
dc.subjecteconomic feasibilityuk_UA
dc.titleВпровадження енергетичного переходу в Україні та світіuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of the energy transition in Ukraine and at the worlduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue63uk_UA
dc.citation.spage96uk_UA
dc.citation.epage107uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.63.2021.248558-
Appears in Collections:Випуск 63

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-2_титул_Вип._63.pdf481.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
3-4_ЗМІСТ.pdf330.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
96-107_Осадченко.pdf657.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.