Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3684
Title: Формування стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій (на матеріалах ПАТ "Канівський маслосирзавод". м. Канів, Черкаська область)
Authors: Шпильова , Віра Олексіївна
Масюкевич, Антон Миколайович
Keywords: маркетингові комунікації;інтегровані маркетингові комунікації;маркетингова комунікаційна стратегія;комунікаційне середовище
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В роботі розглянуто сутність системи маркетингових комунікацій на підприємстві, досліджено теоретико-методологічні аспекти інтегрованої системи маркетингових комунікацій, виявлено особливості та інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій, проведено аналіз концепції маркетингу та маркетингових комунікацій на ПАТ «Канівський маслосирзавод», наведено пропозиції розвитку компанії в розрізі концепції інтегрованого маркетингу.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3684
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Масюкевич А..pdf
  Restricted Access
1.6 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.