Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВасильченко , Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorЧубенко, Анна Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-02-04T16:10:02Z-
dc.date.available2022-02-04T16:10:02Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3709-
dc.description.abstractВ ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було проведено аналіз маркетингової діяльності Приватного підприємства «Приватбуд Сервіс», досліджено сучасний стан маркетингових інформаційних систем та наведено пропозиції вдосконалення управління інформаційними потоками на підприємстві. Запропоновано впровадження CRM-систем з метою покращення якості обслуговування клієнтів, підвищення лояльності споживачів до компанії, що позитивно відображається на її іміджі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectCRM-системиuk_UA
dc.subjectорганізаційна структураuk_UA
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіuk_UA
dc.titleМаркетингові інформаційні системи в діяльності сучасного підприємства (на матеріалах ПП "Приватбуд Сервіс", м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Чубенко А..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.