Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3709
Назва: Маркетингові інформаційні системи в діяльності сучасного підприємства (на матеріалах ПП "Приватбуд Сервіс", м. Черкаси)
Автори: Васильченко , Лідія Сергіївна
Чубенко, Анна Сергіївна
Ключові слова: інформаційні системи;CRM-системи;організаційна структура;ефективність маркетингової діяльності
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було проведено аналіз маркетингової діяльності Приватного підприємства «Приватбуд Сервіс», досліджено сучасний стан маркетингових інформаційних систем та наведено пропозиції вдосконалення управління інформаційними потоками на підприємстві. Запропоновано впровадження CRM-систем з метою покращення якості обслуговування клієнтів, підвищення лояльності споживачів до компанії, що позитивно відображається на її іміджі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3709
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Чубенко А..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.