Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3709
Title: Маркетингові інформаційні системи в діяльності сучасного підприємства (на матеріалах ПП "Приватбуд Сервіс", м. Черкаси)
Authors: Васильченко , Лідія Сергіївна
Чубенко, Анна Сергіївна
Keywords: інформаційні системи;CRM-системи;організаційна структура;ефективність маркетингової діяльності
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В ході виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було проведено аналіз маркетингової діяльності Приватного підприємства «Приватбуд Сервіс», досліджено сучасний стан маркетингових інформаційних систем та наведено пропозиції вдосконалення управління інформаційними потоками на підприємстві. Запропоновано впровадження CRM-систем з метою покращення якості обслуговування клієнтів, підвищення лояльності споживачів до компанії, що позитивно відображається на її іміджі.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3709
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Чубенко А..pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.