Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorДранішнікова, Анна Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-02-08T11:34:24Z-
dc.date.available2022-02-08T11:34:24Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3716-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було обґрунтовано теоретичні засади та практичні рекомендації щодо маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару. Розглянуто всілякі види маркетингових стратегій та наведено їх розгорнуту характеристику. Визначено такий процес, як життєвий цикл товару та його вплив на формування маркетингової стратегії підприємства. Здійснено огляд загальних етапів розробки маркетингових стратегій, проаналізовано і визначено методологічну базу стратегічного планування. Проаналізовано основні напрями маркетингової політики ТОВ «ЦВГ Україна». Проведено аналіз та надано оцінку асортименту товару, цінової політики, збутової політики та системи просування товару підприємством. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингової стратегії для ТОВ «ЦВГ Україна».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectКомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectСтратегія ціноутворенняuk_UA
dc.subjectЖиттєвий цикл товаруuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару (на матеріалах ТОВ «ЦВГ Україна», м. Львів)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Дранішнікова А.С..pdf
  Restricted Access
1.43 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.