Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3716
Назва: Маркетингові стратегії на різних етапах життєвого циклу товару (на матеріалах ТОВ «ЦВГ Україна», м. Львів)
Автори: Васильченко, Лідія Сергіївна
Дранішнікова, Анна Сергіївна
Ключові слова: Маркетингова стратегія;Комплекс маркетингу;Стратегія ціноутворення;Життєвий цикл товару
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було обґрунтовано теоретичні засади та практичні рекомендації щодо маркетингових стратегій на різних етапах життєвого циклу товару. Розглянуто всілякі види маркетингових стратегій та наведено їх розгорнуту характеристику. Визначено такий процес, як життєвий цикл товару та його вплив на формування маркетингової стратегії підприємства. Здійснено огляд загальних етапів розробки маркетингових стратегій, проаналізовано і визначено методологічну базу стратегічного планування. Проаналізовано основні напрями маркетингової політики ТОВ «ЦВГ Україна». Проведено аналіз та надано оцінку асортименту товару, цінової політики, збутової політики та системи просування товару підприємством. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингової стратегії для ТОВ «ЦВГ Україна».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3716
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Дранішнікова А.С..pdf
  Restricted Access
1.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.