Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛагода, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorСтеценко, Катерина Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-05-07T20:45:04Z-
dc.date.available2019-05-07T20:45:04Z-
dc.date.issued2019-02-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/373-
dc.description.abstractПіднято проблему, зумовлену необхідністю готувати креативну індивідуальність дизайнера в сучасних умовах реформування вищої освіти. Автори відзначають, що на ситуацію впливають: навчальний процес, який охоплює різні дисципліни, що викладаються різними фахівцями та вирішують різні завдання, колектив викладачів та освітнє середовище, які впливають на формування студента як особистості та фахівця. Проведено порівняння концептуальної моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів Ю. Шапрана з особливостями процесу підготовки дизайнера. Розглянуто особливості взаємодії студента і викладача, проаналізовано необхідні умови протікання дизайн-процесу та можливість їх застосування в дизайн-освіті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Сучасний рух науки"uk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectдизайн-освітаuk_UA
dc.subjectконцептуальна модельuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИЗАЙНЕРА У ПРОЦЕСІ ЙОГО НАВЧАННЯuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage382uk_UA
dc.citation.epage386uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 5 міжнародна наук-практ конф (1).pdf10.71 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.