Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/373
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лагода, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Стеценко, Катерина Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-07T20:45:04Z | - |
dc.date.available | 2019-05-07T20:45:04Z | - |
dc.date.issued | 2019-02 | - |
dc.identifier.uri | http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/373 | - |
dc.description.abstract | Піднято проблему, зумовлену необхідністю готувати креативну індивідуальність дизайнера в сучасних умовах реформування вищої освіти. Автори відзначають, що на ситуацію впливають: навчальний процес, який охоплює різні дисципліни, що викладаються різними фахівцями та вирішують різні завдання, колектив викладачів та освітнє середовище, які впливають на формування студента як особистості та фахівця. Проведено порівняння концептуальної моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів Ю. Шапрана з особливостями процесу підготовки дизайнера. Розглянуто особливості взаємодії студента і викладача, проаналізовано необхідні умови протікання дизайн-процесу та можливість їх застосування в дизайн-освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Сучасний рух науки" | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | дизайн-освіта | uk_UA |
dc.subject | концептуальна модель | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.title | ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИЗАЙНЕРА У ПРОЦЕСІ ЙОГО НАВЧАННЯ | uk_UA |
dc.type | Publication in Conference Proceedings | uk_UA |
dc.citation.spage | 382 | uk_UA |
dc.citation.epage | 386 | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник 5 міжнародна наук-практ конф (1).pdf | 10.71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.