Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/373
Назва: ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИЗАЙНЕРА У ПРОЦЕСІ ЙОГО НАВЧАННЯ
Автори: Лагода, Оксана Миколаївна
Стеценко, Катерина Михайлівна
Ключові слова: професійна компетентність;дизайн-освіта;концептуальна модель;креативність
Дата публікації: лют-2019
Видавництво: V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Сучасний рух науки"
Короткий огляд (реферат): Піднято проблему, зумовлену необхідністю готувати креативну індивідуальність дизайнера в сучасних умовах реформування вищої освіти. Автори відзначають, що на ситуацію впливають: навчальний процес, який охоплює різні дисципліни, що викладаються різними фахівцями та вирішують різні завдання, колектив викладачів та освітнє середовище, які впливають на формування студента як особистості та фахівця. Проведено порівняння концептуальної моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів Ю. Шапрана з особливостями процесу підготовки дизайнера. Розглянуто особливості взаємодії студента і викладача, проаналізовано необхідні умови протікання дизайн-процесу та можливість їх застосування в дизайн-освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/373
Початкова сторінка: 382
Кінцева сторінка: 386
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 5 міжнародна наук-практ конф (1).pdf10.71 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.