Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковець, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorЧугай, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorЛуговський, Олександр Федорович-
dc.date.accessioned2022-04-13T11:12:53Z-
dc.date.available2022-04-13T11:12:53Z-
dc.date.issued2022-04-06-
dc.identifier.isbn978-4-9783419-3-8-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3946-
dc.description.abstractВисвітлено метафору як важливий інструмент створення образу в дизайні, зокрема у промисловому. Окреслено функції метафори: комунікативна – функція спілкування; когнітивна – функція пізнання; естетична – відчуття краси; номінативна – функція називання; текстотвірна – утворення тексту; емоційно-оцінна – опис емоцiй. Показано, що метафора може розглядатись як стилістичний прийом, як спосіб образного вираження змісту, як спосіб пізнання та номінації нових понять та як спосіб мислення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherScience, innovations and education: problems and prospects: proceedings of IX International Scientific and Practical Conference Tokyo, Japan 6-8 April 2022uk_UA
dc.subjectметафораuk_UA
dc.subjectхудожній образuk_UA
dc.subjectформаuk_UA
dc.subjectвластивостіuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.titleМетафора як інструмент створення образу в промисловому дизайніuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage352uk_UA
dc.citation.epage355uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Токіо_-квітень-2022.pdf1.01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.