Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3946
Назва: Метафора як інструмент створення образу в промисловому дизайні
Автори: Яковець, Інна Олександрівна
Чугай, Наталія Миколаївна
Луговський, Олександр Федорович
Ключові слова: метафора;художній образ;форма;властивості;дизайн
Дата публікації: 6-кві-2022
Видавництво: Science, innovations and education: problems and prospects: proceedings of IX International Scientific and Practical Conference Tokyo, Japan 6-8 April 2022
Короткий огляд (реферат): Висвітлено метафору як важливий інструмент створення образу в дизайні, зокрема у промисловому. Окреслено функції метафори: комунікативна – функція спілкування; когнітивна – функція пізнання; естетична – відчуття краси; номінативна – функція називання; текстотвірна – утворення тексту; емоційно-оцінна – опис емоцiй. Показано, що метафора може розглядатись як стилістичний прийом, як спосіб образного вираження змісту, як спосіб пізнання та номінації нових понять та як спосіб мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3946
ISBN: 978-4-9783419-3-8
Початкова сторінка: 352
Кінцева сторінка: 355
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Токіо_-квітень-2022.pdf1.01 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.