Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3978
Назва: Активізація розвитку дивергентного мислення студентів під час навчання фізики
Автори: Кулик, Людмила Олександрівна
Колінько, Сергій Олександрович
Ключові слова: дивергентне мислення;фізичні задачі;еврістичні методи;інерція мислення
Дата публікації: 25-кві-2014
Видавництво: Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю від дня народження І.В. Попова, Кіровоград, 25–26 квітня 2014 року
Короткий огляд (реферат): У фундаментальних науках важливим засобом розвитку дивергентного мислення студентів є розв'язування задач, які передбачають кілька варіантів розв'язку. В роботі розглянуто еврістичні прийоми та методи, які допомагають подолати психологічну інерцію під час розв'язування дивергентних задач.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3978
Початкова сторінка: 74
Кінцева сторінка: 78
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58.pdf160.13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.