Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3978
Назва: | Активізація розвитку дивергентного мислення студентів під час навчання фізики |
Автори: | Кулик, Людмила Олександрівна Колінько, Сергій Олександрович |
Ключові слова: | дивергентне мислення;фізичні задачі;еврістичні методи;інерція мислення |
Дата публікації: | 25-кві-2014 |
Видавництво: | Сучасні тенденції навчання фізики у загальноосвітній та вищій школі : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю від дня народження І.В. Попова, Кіровоград, 25–26 квітня 2014 року |
Короткий огляд (реферат): | У фундаментальних науках важливим засобом розвитку дивергентного мислення студентів є розв'язування задач, які передбачають кілька варіантів розв'язку. В роботі розглянуто еврістичні прийоми та методи, які допомагають подолати психологічну інерцію під час розв'язування дивергентних задач. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3978 |
Початкова сторінка: | 74 |
Кінцева сторінка: | 78 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФКТМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
58.pdf | 160.13 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.