Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/398
Название: Привабливий бренд роботодавця: умови створення та інструменти оцінки
Авторы: Захарова, Оксана Володимирівна
Ключевые слова: бренд роботодавця;імідж;підприємство;персонал;плинність кадрів;управління персоналом;показники оцінки
Дата публикации: 2015
Издательство: Україна: аспекти праці
Краткий осмотр (реферат): Визначено сутність бренда роботодавця та обґрунтовано фактори формування його привабливого образу. Розкрито показники оцінки ступеня привабливості бренда роботодавця
The essence of the employer brand are justified and factors of forming its attractive image are substantiated. Indicators assessment of the degree of attractiveness of the employer brand are revealed
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/398
ISSN: 2411-6912 04
Выпуск: 4
Первая страница: 18
Последняя страница: 23
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
UAP_4_15_2_2.pdf936.56 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.