Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4078
Title: Розробка нового покоління туристичних послуг
Authors: Онопрієнко, Олександр Васильович
Орнопрієнко, Ольга Миколаївна
Keywords: бізнес;товарна політика;туристичні послуги
Issue Date: 24-Mar-2022
Publisher: Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ХІII Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 24-25 березня 2022 року: у 2-х томах. Т. 1
Abstract: Для здійснення успішного бізнесу на ринку туристичних послуг необхідна детально виважена товарна політика, задачею якої є формування пропозиції туристичних послуг відповідно до стратегій та цілей реалізації. Товарна політика як складова комплексу маркетингу має свої особливості, затребувані необхідністю прийняття до уваги особливостей країн. Актуальними видаються завдання дослідження нюансів товарної політики на ринку туристичних послуг.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4078
First Page: 72
End Page: 74
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали конф. 2022.pdf1.96 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.