Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4101
Title: АРХЕТИПИ У ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМІ: СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ
Authors: Кожем'якіна, Оксана Миколаївна
ЛЕГА, ЄЛИЗАВЕТА АНДРІЇВНА
Keywords: АРХЕТИП;РЕКЛАМА;ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА
Issue Date: 21-Jun-2022
Abstract: Кваліфікаційна робота «Архетипи у політичній рекламі: соціально-філософський аналіз» присвячена аналізу феномену «архетипів» у застосуванні до створення політичного бренду та дослідженню впливу результатів інтеграції архетипного підходу у рекламні матеріали політичних партій. Метою дослідження є розробка концептуального поля теорії архетипів та аналіз архетипної специфіки політичної реклами, зокрема, на прикладі рекламних матеріалів політичних партій; дослідження архетипів як підґрунтя розвитку суспільства, у контексті існування архетипів як універсальної апріорної форми для зберігання колективного досвіду та його ролі у структуруванні знань про світ. Поставлена мета зумовила вирішення таких завдань, як дослідження ідейних витоків теорії архетипів, визначення ролі архетипів у системі політичного бренду та маркетингу, простеження прояву архетипів у сучасній політичній рекламі, а також здійснення аналізу архетипного наповнення політичних рекламних матеріалів та дослідження їх впливу на політичні кампанії різних партій та окреслення специфіки їх підтримки виборцями. Робота складається зі вступу, трьох розділів, 16 підрозділів, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 67 сторінок.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4101
Appears in Collections:033 Філософія (Політична філософія)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.