Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4101
Назва: АРХЕТИПИ У ПОЛІТИЧНІЙ РЕКЛАМІ: СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ
Автори: Кожем'якіна, Оксана Миколаївна
ЛЕГА, ЄЛИЗАВЕТА АНДРІЇВНА
Ключові слова: АРХЕТИП;РЕКЛАМА;ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА
Дата публікації: 21-чер-2022
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота «Архетипи у політичній рекламі: соціально-філософський аналіз» присвячена аналізу феномену «архетипів» у застосуванні до створення політичного бренду та дослідженню впливу результатів інтеграції архетипного підходу у рекламні матеріали політичних партій. Метою дослідження є розробка концептуального поля теорії архетипів та аналіз архетипної специфіки політичної реклами, зокрема, на прикладі рекламних матеріалів політичних партій; дослідження архетипів як підґрунтя розвитку суспільства, у контексті існування архетипів як універсальної апріорної форми для зберігання колективного досвіду та його ролі у структуруванні знань про світ. Поставлена мета зумовила вирішення таких завдань, як дослідження ідейних витоків теорії архетипів, визначення ролі архетипів у системі політичного бренду та маркетингу, простеження прояву архетипів у сучасній політичній рекламі, а також здійснення аналізу архетипного наповнення політичних рекламних матеріалів та дослідження їх впливу на політичні кампанії різних партій та окреслення специфіки їх підтримки виборцями. Робота складається зі вступу, трьох розділів, 16 підрозділів, висновків та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 67 сторінок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4101
Розташовується у зібраннях:033 Філософія (Політична філософія)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.