Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепурда, Лариса Михайлівна-
dc.contributor.authorТаньков, Костянтин Миколайович-
dc.date.accessioned2019-05-12T20:11:14Z-
dc.date.available2019-05-12T20:11:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2222-4459-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_38-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/413-
dc.description.abstractУ роботі набули подальшого розвитку теоретичні положення формування конкурентних переваг підприємства сфери обслуговування з позицій концепції ключових компетенцій. Показано, що в її основі лежить здатність підприємства максимально ефективно зібрати та використати необхідну комбінацію власних обмежених ресурсів краще, оригінальніше та швидше, ніж у конкурентів, і які лише в поєднанні з інноваційними процесами обслуговування набувають форму компетенцій. Стверджується, що стимулом до розвитку концепції ключових компетенцій має служити перехід підприємства від «жорсткої» й вертикально ієрархічно інтегрованої системи обслуговування, що базується на забезпечені постійного перерозподілу фінансових, матеріальних і інформаційних ресурсів на підприємстві (ERP-системи), до формування мережного (горизонтально інтегрованого) середовища обслуговування споживача, яке спирається на комбінації ресурсів у саморегульованих центрах компетенції. Останні розглядаються як особливі структурні одиниці підприємства, функція яких полягає в тому, щоб контролювати найбільш важливі напрями його діяльності, збираючи відповідні знання та знаходячи способи їх максимально ефективного використання при наданні послуг споживачеві. Принципового значення набуває можливість розширеної взаємодії таких центрів, що повинно забезпечити високу продуктивність процесів обслуговування, зниження сукупних витрат і прийнятний рівень економічної безпеки взаємодії підприємства зі споживачем. Представлено формально-математичну модель мережного середовища обслуговування, де як базові використано виробничо-обслуговуючу функцію, функцію прибутку і функцію продуктової пропозиціїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБізнес Інформuk_UA
dc.subjectресурсна стратегіяuk_UA
dc.subjectключові компетенціїuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.subjectцентри компетенційuk_UA
dc.subjectмережне середовище обслуговуванняuk_UA
dc.subjectмодель взаємодіїuk_UA
dc.titleКлючові компетенції як базова категорія системи обслуговування споживачаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue10uk_UA
dc.citation.spage225uk_UA
dc.citation.epage229uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
binf_2014_10_38.pdf311 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.