Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4274
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГавриш, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorАхтоян, Арман-
dc.date.accessioned2023-01-06T09:29:52Z-
dc.date.available2023-01-06T09:29:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4274-
dc.description.abstractРозглянуто маркетинговий підхід до оцінки та управління бізнесовою привабливістю територій. Визначено, що вихідною умовою реалізації маркетингового підходу до бізнесової привабливості є необхідність вивчення, аналізу та прогнозування потреб бізнес-аудиторії і розробка системи заходів її підтримки, підвищення чи зниження в рамках регіональної політики. Сформовано групу базових часткових статистичних показників та групових індексів, які запропоновано розглядати як індикатори бізнес-привабливості. Також запропоновано застосування експертної оцінки привабливості регіону на основі суб’єктивно-об’єктивних уявлень, особливістю такого підходу є зосередження уваги на деталізації окремих критеріїв, що розкривають привабливість території у розрізі задоволення інтересів визначених груп цільових аудиторій. Систематизовано: сучасний досвід формування бізнесової привабливості країн Європи, що дозволило виділити досвід Польщі, яка демонструє різновекторну привабливість своїх регіонів; успішну практику просування регіону цільовій аудиторії «зовнішній бізнес», що демонструє Північний Лімбург, який 500 міжнародних компаній обрали як основу для їхніх загальноєвропейських операцій; досліджено досвід формування територіального маркетингу через такі організаційні форми, як промоутерські агентства Канади, Китаю, Словаччини, Іспанії, Палестини, Індії. Визначено проблеми, які існують у регіонах України і потребують загальнодержавного вирішення (захист прав власності, дозволи на тимчасове перебування в країні, висока забюрократизованість процедур отримання дозволу на роботу, складнощі з відкриттям рахунків для нерезидентів та наданням адміністративних послуг, валютні обмеження, неможливість нормально репатріювати капітал).uk_UA
dc.description.abstractThe marketing approach to the assessment and management of business attractiveness of territories is considered. It is determined that the initial condition for the implementation of the marketing approach to business attractiveness is the need to study, analyze and forecast the needs of the business audience and develop a system of measures to support, increase or decrease it within the framework of regional policy. A group of basic partial statistical indicators and group indices, which are proposed to be considered as indicators of business attractiveness, has been formed. It is also proposed to use an expert assessment of the attractiveness of the region based on subjective-objective perceptions, a feature of this approach is to focus attention on the detailing of individual criteria that reveal the attractiveness of the territory in terms of satisfying the interests of defined groups of target audiences. The modern experience of forming the business attractiveness of European countries is systematized, which makes it possible to highlight the experience of Poland, which demonstrates the multi-vector attractiveness of its regions; the successful practice of promoting the region to the target audience "external business", demonstrating North Limburg, which five hundred international companies have chosen as the basis for their pan-European operations; the experience of formation of territorial marketing through such organizational forms as promotion agencies of Canada, China, Slovakia, Spain, Palestine, India is studied. The problems that exist in the regions of Ukraine and require a national solution (protection of property rights, permits for temporary stay in the country, highly bureaucratized procedures for obtaining a work permit, difficulties with opening accounts for non-residents and providing administrative services, currency restrictions, the inability to normally repatriate capital) are identified.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectбізнес-привабливість регіонуuk_UA
dc.subjectоцінка бізнеспривабливостіuk_UA
dc.subjectєвропейський досвідuk_UA
dc.subjectрегіональна маркаuk_UA
dc.subjectmarketing approachuk_UA
dc.subjectbusiness attractiveness of the regionuk_UA
dc.subjectassessment of business attractivenessuk_UA
dc.subjectEuropean experienceuk_UA
dc.subjectregional branduk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід до оцінки та управління бізнесовою привабливістю територійuk_UA
dc.title.alternativeMarketing approach to the assessment and management of business attractiveness of territoriesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue66uk_UA
dc.citation.spage88uk_UA
dc.citation.epage97uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.66.2022.268614-
Appears in Collections:Випуск 66

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88-97_Гавриш, Ахтоян.pdf368.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
1-2_титул.pdf483.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
3-4_зміст.pdf171.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.