Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковець, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorЧепелюк, Олена-
dc.contributor.authorЛуговський, Олександр Федорович-
dc.contributor.authorЧугай, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-07-26T08:32:27Z-
dc.date.available2023-07-26T08:32:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2617-0272 (print)-
dc.identifier.issn2617-0280 (online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/4474-
dc.description.abstractПоказано, які механізми залучаються при запровадженні змін візуально- інформаційного середовища та із чим ці процеси пов’язано. Масштабність таких змін визначається державною політикою на основі формування курсу ідеологічного, культурного виховання суспільства готового до сприйняття візуальних установок та здатного сприймати об’єкти предметно- просторового середовища як візуальний текст. Констатується, що назріла необхідність формування дизайну інтернаціональної знакової мови для встановлення комунікації «людина- середовище» в інклюзивному просторі. Вирішувати нові виклики повинен дизайнер, здатний розрізняти візуально значимі форми, та свідомий до того, що вся його діяльність – своєрідна візуалізація. Тому ще на етапі підготовки у дизайн-освітніх закладах у нього мають сформуватися візуальні установки і візуальні цінності. Як це реалізується на практиці показано на студентських роботах студентів-дизайнерів Черкаського державного технологічного університету, Херсонського національного технічного університету та Краківської академії образотворчих мистецтв ім. Яна Матейка (Польща).uk_UA
dc.description.abstractThe study has shown what mechanisms are involved in the introduction of changes in the visual and information environment and what these processes are connected with. The scale of such changes i s d etermined b y a s tate p olicy b ased o n developing o f a c ourse o f i deological and cultural education of a society ready to perceive visual attitudes and capable of perceiving objects of the subjectspatial environment as a visual text. It is noted that there is a need to develop the design of an international sign language for establishing a "human-environment" communication in an inclusive space. It is a designer who has to deal with new challenges, a designer capable to distinguish visually significant forms and aware of the idea that all his activity is a kind of visualization. Therefore, at the stage of training in design educational institutions, a designer should develop visual attitudes and visual values. The way it could be implemented in practice has been demonstrated on the materials of works of design students of Cherkasy State Technological University, Kherson National Technical University and Jan Matejka Academy of Fine Arts in Krakow (Poland).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherART and DESIGNuk_UA
dc.subjectвізуально-інформаційні комунікаціїuk_UA
dc.subjectпредметно-просторове середовищеuk_UA
dc.subjectдизайн-освітаuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UA
dc.subjectвізуальні комунікаціїuk_UA
dc.subjectvisual communicationsuk_UA
dc.subjectvisual information communicationsuk_UA
dc.subjectinclusive environmentuk_UA
dc.subjectdesign-educationuk_UA
dc.subjectsubject-spatial environmentuk_UA
dc.titleВізуально-інформаційні комунікації інклюзивного середовища: дизайн-освітній наративuk_UA
dc.title.alternativeVisual-informational communications of the inclusive environment: design-educational narrativeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue2(22)uk_UA
dc.citation.spage278uk_UA
dc.citation.epage289uk_UA
dc.identifier.doi10.30857/26170272.2023.2.23-
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ART AND DESIGN №2 (22), 2023.pdf1.48 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.